Boekenbeurs 2016

img_2332

Geniet mee van ons jaarlijks bezoek aan het boekenfeest bij uitstek, de boekenbeurs in Antwerpen; dit keer samen met mijn mama en mijn zoon. Ik vond het erg moeilijk dit keer om door de mensenmassa heen op zoek te gaan naar verrassend nieuwigheden, of nooit eerder geziene klassiekers; ik geniet meer van de rust van de boekhandel dit jaar, vrees ik…

Enkele indrukken in beelden:

-knappe en vooral steeds groter wordende standen, met aparte hoeken voor kinder- en jeugdboeken, hoezee!

-toffe kleinere podia tussen de standen in, maar op 2 november weinig dat mijn 10-jarige lang kon boeien… behalve de Piepkes in de spiegeltent dan…

-enkele signerende auteurs, maar niet zoveel als op de topdagen

– en dan net die illustrator missen, die je ook wel wilde zien 😉

img_2320

 

-de obligate character pics

 

-wat we leuk vonden!

 

-enkele boeken voor op mijn wishlist….

 

-het weerzien met fijne oud-collega’s, en dat is waarom we elk jaar weer die warme, drukke beurshallen binnen gaan!

Geef een reactie

